slide show

26 June 2011

Karnival Pengantin @ Medan Mara

salam...

tak sangka dah nak masuk bulan Julai 2011...lagi 5 bulan lebih..aku rasa mcm baru awal tahun jer....hahahhahah...
semalam aku pi Medan Mara...Pergghhh...ramai betul orang datang....rupanyer ada 6 pasangan bersanding serentak...memang meriah betul....Karnival pengantin ni dah start 23-26 Julai 2011....aku tgk banyak booth bukak....ada test food sekali...tempat tu yg ramai boleh makan free...hehheheeh
aku pulak datang nak survey kad kahwin dgn cenderahati...disebabkan aku ni simple orangnye, so kad kahwin aku nanti biasa jer laa....tu pun sbb aku tau orang akan buang kad kahwin tu nanti....mcm aku gak laa....hhehehehehehh.
pasal cenderahati memang aku tgh pening ni...ikut hati aku nak bagi kuih bahulu jer....errmmmm....entahla....tgh pikir2 lagi...
aku harap semuanya boleh settle sebelum raya....bkn aper aku pun takut tak sempat kang...hahhaha....

oklah, kalau aku rajin aku update lagi....kt opis aku skang dah tak boleh bukak blog...ermmm payah tolll....harapkan kt umah jer laa.....

k,,,byee...;)

1 comment: